Xerox Forms Manager – sortează şi organizează documentele inteligent

Aplicația Xerox® Forms Manager

Puneți ordine în hârtii prin direcționare inteligentă

Conform Wakefield Research, 60% dintre întreprinderile mici păstrează încă dosarele importante într-un fișet.* Cu aplicația With the Xerox Forms Manager pe imprimanta dvs. multifuncțională echipată cu tehnologia ConnectKey®, puteți transforma procesele complexe, cu numeroase documente pe hârtie. Gata cu sortarea, colaționarea și completarea formularelor. Scanarea este suficientă.

Cu ajutorul Xerox Forms Manager nu vei mai fi nevoit să aduni, separi şi să scanezi individual formulare, vei putea să elimini dezordinea şi să eficientizezi lucrul repetitiv cu ajutorul codurilor QR de pe formulare ce vor fi transmise la o adresă de email predefinită, chiar dacă paginile nu sunt scanate în ordine.

Un cod QR generat automat pe fiecare pagină va determina sortarea, numărul comenzii şi destinaţia. Uşurează trasabilitatea electronică şi stăpîneşte procesele complexe de zi cu zi la birou cu multifuncţionalele Xerox ce beneficiază de tehnologia ConnectKey ce îţi oferă acces la o sumedenie de aplicaţii devenind asistentul tău digital.

Ideal pentru modurile de lucru complexe cu formulare (fie că vorbim de instituţii de stat sau multinaţionale) în domenii precum Sănătate, Sistemul Bancar, Organizaţii, Spitale, Retail sau Educaţie.


https://www.youtube.com/watch?v=UhH8RTSasCY

Depunere a formularelor mai rapidă și mai ușoară

Formulare cu coduri QR care își cunosc drumul – asta da direcționare inteligentă. Imprimați-vă toate formularele din arhivele de stocare în cloud. Scanați-le în loturi după ce sunt completate pentru a fi direcționate automat către destinația corespunzătoare. Nu este necesară răsfoirea, reordonarea paginilor sau încărcarea individială.

Lăsați-vă documentele pe mâinile potrivite cu aplicația noastră de direcționare inteligentă

Cu aplicația Xerox Forms Manager, nu veți mai colecta, colaționa și scana individual niciodată documentele legate de formulare. Eliminați dezorganizarea și sarcinile repetitive cu formularele prevăzute cu cod QR trimise pe e-mail direct la un destinatar predefinit – chiar dacă paginile nu sunt scanate în ordine. Este cea mai mare revoluție a tratării documentelor pe hârtie de la ștampila de cauciuc.

Asistentul dvs. de la locul de muncă este gata și vă așteaptă

Simplificați fluxurile de lucru și regularizați procesele complexe în orice format de birou cu dispozitivele dotate cu tehnologia Xerox și aplicații pentru asistentul dvs. de la locul de muncă. Ideal pentru fluxurile de lucru cu numeroase formulare din orice departament guvernamental, juridic, de servicii medicale, bancar, al unor organizații comunitare, din domeniul educației, al turismului și al vânzărilor cu amănuntul.

Limbi suportate: Català, Čeština, Dansk, Nederlands, English, Suomi, Français, Deutsch, Ελληνικά, Magyar, Italiano, Norsk, Polski, Português, Română, Русский, Español, Svenska, Türkçe