Ridicați standardele privind gestionarea documentelor firmelor de avocatură..
Gestionarea fișierelor dvs. juridice cu iManage tocmai a devenit și mai ușoară. Potrivit MetaJure, avocații lucrează în medie cu peste 26.000 de documente anual. * Cu această aplicație, puteți scana și imprima direct în și din contul dvs. iManage. Captează și partajează informații mai eficient și lucrează mai eficient.
Acest conector este esențial pentru sistemul de gestionare a documentelor iManage facilitează lucrul și organizarea documentelor. Creați documente PDF / A care pot fi căutate digitalizând fișierele de hârtie și alte documente legale pe imprimanta multifuncțională Xerox. Sau răsfoiți și tipăriți fișiere la cerere din contul dvs. iManage – puteți previzualiza orice document înainte de a imprima pentru dubla verificare privind acurateţea informaţiilor conţinute. Este un mod rapid, simplu și sigur de a lucra mai bine.
Organizare fără efort. Colaborare simplificată.
Munca juridică este suficient de complicată fără munca ocupată de organizare a fișierelor dvs. pe hârtie. Utilizată împreună cu orice dispozitiv compatibil cu tehnologia ConnectKey®, această aplicație de gestionare a documentelor de la firma de avocatură vă ajută să vă simplificați modul de lucru, astfel încât să vă puteți concentra pe oferirea unei experienţe plăcute clienților dvs.
Asistentul dvs. la locul de muncă este pregătit și așteaptă.
Simplificați fluxurile de lucru și îmblânziți procesele complexe în orice setare de birou cu dispozitivele și aplicațiile compatibile cu tehnologia Xerox® ConnectKey® pentru asistentul dvs. la locul de muncă. Aplicația iManage este ideală pentru departamentele juridice ale întreprinderilor și marile firme de avocatură.
Limbi suportate: English, Brazilian Portuguese, French, German, Italian, Spanish.