(gratuit pentru partenerii noştri)
Diagnoză hardware și software prin AnyDesk, video call sau telefon, pentru o gamă largă de echipamente
(cu intervenţii la sediul clientului)
Intervenţiile la echipamentele de imprimare pot fi pentru: constatare / reparaţie / revizie periodică.
Include un număr de intervenţii în funcţie de imprimante, de specificul mediului de lucru şi de volumele lunare de imprimare
(Full Service Maintenance Agreement)
Propunerea Premium în ceea ce priveşte întreţinerea în garanţie şi postgaranţie a echipamentelor de imprimare.
intervenţii on-site în 6 judeţe din Transilvania
Ingineri cu o experienţă comună de peste 50 de ani, peste 5.000 de firme, peste 50.000 de situaţii inedite şi peste 5.000 de clienţi mulţumiţi de serviciile de mentenanţă oferite.
Ai nevoie de service autorizat Xerox?
intervenţii on-site cu programare, în funcţie de contract
Cluj-Napoca, 400230 Calea Baciului 1-3
0264 596 888 (luni – vineri, 8:00 – 16:30)
service@roxer.ro
Oradea, Str Rosiorilor 9
0259 427 361 (luni – vineri, 8:00-16:30)
service.oradea@roxer.ro
intervenţii remote cu programare
0264 596 888 (luni – vineri, 8:00 – 16:30)
service@roxer.ro
- Service flexibil și pro-activ pentru a nu afecta activitatea de producție
- Reducerea costului total prin preîntâmpinarea defectelor și estimarea corectă a fiabilității în orice condiții de exploatare
- Preluarea lucrărilor urgente si/sau echipamente de back-up in caz de nevoie pe durata perioadei de remediere a defecțiunilor
- Planificare financiară exactă, datorată cunoașterii și previzionării costurilor asociate cu echipamentul
- Monitorizare exactă a volumului de imprimare
- Preluarea de către Roxer a eforturilor de aprovizionare și stocare
- Siguranța contractului pe toată durata sa, cu posibilitatea reînnoirii sale
- Asigurarea unei permanente îmbunătățiri a echipamentelor cu cele mai noi componente (upgrade)
- Nu necesită aprobări privind cumpărarea de noi consumabile sau piese de schimb la fiecare intervenție
- Asigurarea unui stoc de piese si consumabile furnizat in avans bazat pe media volumului lunar de imprimare
- Garanţie extinsă
- Facturare periodică (lunara), sub forma unui tarif/pagină agreat pentru livrarea tuturor consumabilelor/pieselor consumabile/pieselor de schimb precum şi pentru manopera de service de la intervenţii (indiferent de numărul acestora) şi de la reviziile periodice.