Xerox Connect App for QuickBooks Online: asigură un proces fără cusur de rambursare a cheltuielilor cu ajutorul scanării multiple a chitanțelor. Datele din chitanțe sunt extrase într-un raport de cheltuieli, trimise cu o notificare către utilizatorii care trebuie să le confirme, totul pentru un proces rapid de aprobare. Pentru utilizatorii Concur, va fi disponibilă o aplicație similară de management al chitanțelor până la finalul anului.
RAPORTUL DE CHELTUIELI CARE VĂ PLĂTEŞTE CU TIMP ACTIVITATE OPTIMIZATĂ, EFICIENŢĂ SPORITĂ
Nu a fost niciodată mai ușor să valorificați eficiența QuickBooks Online. Plasați mai multe chitanțe pe sticlă sau stivați și scanați. Editați și trimiteți – și chiar notificați contabilitatea – într-o singură operație ușoară.
RAPORTAREA CHELTUIELILOR NU A FOST NICIODATĂ ATÂT DE RAPIDĂ ŞI EFICIENTĂ
Profitați de eficiența aplicaţiei QuickBooks şi beneficiaţi de economisirea timpului, eliminați frustrarările din procesul de raportare a cheltuielilor. Eficiența este în număr – opriți scanarea câte o chitanță la un moment dat. Scanați mai multe chitanțe simultan, editați raportul și chiar anunțați persoana ce aprobă cheltuielile fără a părăsi dispozitivul.
ASISTENTUL DVS. LA LOCUL DE MUNCĂ ESTE PREGĂTIT ŞI AŞTEAPTĂ
Simplificați fluxurile de lucru și îmblânziți procesele complexe în orice setare de birou cu dispozitivele și aplicațiile compatibile cu tehnologia Xerox ConnectKey pentru asistentul dvs. la locul de muncă. Ideal pentru utilizatorii QuickBooks din utilizatorii din fiecare industrie, inclusiv consultanță, organizații comunitare, educație, guvern, juridic, asistență medicală și retail.
Limbi suportate: English, Brazilian Portugese, Catalan, Czech, Danish, Dutch, Finnish, French, German, Greek, Hungarian, Italian, Norwegian, Polish, Romanian, Russian, Spanish, Swedish, Turkish.