Gestionați procesele dvs. de afaceri cu NetSuite. Potrivit Mint Jutras, 23% dintre companii nu sunt în măsură să crească cât de repede doresc din cauza lipsei instrumentelor din sistemul lor ERP. Această aplicație o face și mai ușoară prin integrarea formularelor și documentelor de care depind procesele de afaceri. Un instrument esențial al sistemului ERP, vă permite să scanați și să imprimați direct în și din contul dvs. NetSuite.
Faceți afacerea mai rapidă cu Xerox® Connect pentru NetSuite.
Nicio afacere nu este complet digitală. Dar cu această aplicație însoțitoare esențială pentru NetSuite, puteți face ca procesele de hârtie să se deplaseze la viteza digitalului. Creați fișiere digitale care pot fi căutate în contul dvs. NetSuite adăugând metadate chiar la MFP atunci când scanați. Și găsiți documentele de care aveți nevoie într-o clipă cu funcții de căutare intuitive. Este o modalitate simplă și rapidă de a continua să avansezi afacerea.
CONDU-ŢI AFACEREA ÎN FELUL TĂU
Documentele pot funcționa mai bine. Cu Connect for NetSuite pe dispozitivul dvs. compatibil cu tehnologia ConnectKey®, puteți petrece mai puțin timp gestionând fișierele și mai mult timp făcând afacerea dvs. un succes
ASISTENTUL DVS. LA LOCUL DE MUNCĂ ESTE PREGĂTIT ŞI AŞTEAPTĂ
Simplificați fluxurile de lucru și îmblânziți procesele complexe în orice setare de birou cu dispozitivele și aplicațiile compatibile cu tehnologia Xerox ConnectKey pentru asistentul dvs. la locul de muncă. Aplicația Xerox Connect pentru NetSuite este ideală pentru orice industrie, inclusiv educație, guvern, sănătate, ospitalitate, resurse umane, drept, producție și comerț cu amănuntul.
Limbi suportate: English, Brazilian Portuguese, Czech, Danish, Dutch, French, German, Italian, Russian, Spanish.