Roxer, partenerul Xerox în Transilvania, oferă în această perioadă suport la telefon şi online pentru clienţi. Contactaţi-ne AICI.
- Service in garantie si postgaranţie pentru gama completă de echipamente Xerox
- Contracte de service On Call (cu intervenţii la solicitarea clientului). Intervenţiile la echipamente pot fi pentru: constatare/reparaţie/revizie periodică
- Contracte de service abonament. Include un număr agreat de intervenţii în functie de tipul echipamentului, de specificul mediului de lucru şi de volumele lunare de imprimări.
- Contracte de full service FSMA (Full Service Maintenance Agreement) – propunerea Premium în ceea ce priveşte întretinerea în garanţie şi postgaranţie a echipamentelor Xerox.
- Roxer Grup SA pune la dispoziţia clienţilor 6 ingineri de service (4 în locaţia/Sediul Central din Cluj Napoca şi 2 în locaţia Oradea), cu o experienţă comună de peste 50 de ani, peste 5000 de firme, peste 50.000 de situaţii inedite, şi peste 5 mii de clienţi mulţumiţi de serviciile de mentenanţă oferite.
Beneficiile Contractului de Full Service FSMA:
- Service flexibil și pro-activ pentru a nu afecta activitatea de producție
- Reducerea costului total prin preîntâmpinarea defectelor și estimarea corectă a fiabilității în orice condiții de exploatare
- Preluarea lucrărilor urgente si/sau echipamente de back-up in caz de nevoie pe durata perioadei de remediere a defecțiunilor
- Planificare financiară exactă, datorată cunoașterii și previzionării costurilor asociate cu echipamentul
- Monitorizare exactă a volumului de imprimare
- Preluarea de către Roxer a eforturilor de aprovizionare și stocare
- Siguranța contractului pe toată durata sa, cu posibilitatea reînnoirii sale
- Asigurarea unei permanente îmbunătățiri a echipamentelor cu cele mai noi componente (upgrade)
- Nu necesită aprobări privind cumpărarea de noi consumabile sau piese de schimb la fiecare intervenție
- Asigurarea unui stoc de piese si consumabile furnizat in avans bazat pe media volumului lunar de imprimare
- Garanţie extinsă
- Facturare periodică (lunara), sub forma unui tarif/pagină agreat pentru livrarea tuturor consumabilelor/pieselor consumabile/pieselor de schimb precum şi pentru manopera de service de la intervenţii (indiferent de numărul acestora) şi de la reviziile periodice.
Ai nevoie de service autorizat Xerox? Contactează-ne aici sau completează formularul de pe această pagină
Suport Remote
(gratuit pentru partenerii noştri)
Diagnoza hardware și software prin AnyDesk, video call sau telefon, pentru gama completă de imprimante Xerox.
Contract de service
On Call
(cu intervenţii la sediul clientului)
Intervenţiile la echipamentele de imprimare pot fi pentru: constatare / reparaţie / revizie periodică.
Contract de service /
abonament
Include un număr agreat de intervenţii în functie de tipul echipamentului, de specificul mediului de lucru şi de volumele lunare de imprimări
Contract de service
FSMA
(Full Service Maintenance Agreement)
Propunerea Premium în ceea ce priveşte întreţinerea în garanţie şi postgaranţie a echipamentelor Xerox.
6 ingineri de service
intervenţii în 6 judeţe din Transilvania
Cu o experienţă comună de peste 50 de ani, peste 5.000 de firme, peste 50.000 de situaţii inedite şi peste 5.000 de clienţi mulţumiţi de serviciile de mentenanţă oferite.
Ai nevoie de service autorizat Xerox?
Service şi consumabile
intervenţii on-site cu programare, în funcţie de contract
Cluj / Bistriţa-Năsăud / Sălaj / Alba / Maramureş
Cluj-Napoca, 400230 Calea Baciului 1-3
0264 596 888 (luni – vineri, 8:00 – 16:30)
service@roxer.ro
Bihor / Satu Mare
Oradea, Str Rosiorilor 9
0259 427 361 (luni – vineri, 8:00-16:30)
service.oradea@roxer.ro
Restul țării
intervenţii remote cu programare
0264 596 888 (luni – vineri, 8:00 – 16:30)
service@roxer.ro
Beneficiile Contractului de FSMA
- Service flexibil și pro-activ pentru a nu afecta activitatea de producție
- Reducerea costului total prin preîntâmpinarea defectelor și estimarea corectă a fiabilității în orice condiții de exploatare
- Preluarea lucrărilor urgente si/sau echipamente de back-up in caz de nevoie pe durata perioadei de remediere a defecțiunilor
- Planificare financiară exactă, datorată cunoașterii și previzionării costurilor asociate cu echipamentul
- Monitorizare exactă a volumului de imprimare
- Preluarea de către Roxer a eforturilor de aprovizionare și stocare
- Siguranța contractului pe toată durata sa, cu posibilitatea reînnoirii sale
- Asigurarea unei permanente îmbunătățiri a echipamentelor cu cele mai noi componente (upgrade)
- Nu necesită aprobări privind cumpărarea de noi consumabile sau piese de schimb la fiecare intervenție
- Asigurarea unui stoc de piese si consumabile furnizat in avans bazat pe media volumului lunar de imprimare
- Garanţie extinsă
- Facturare periodică (lunara), sub forma unui tarif/pagină agreat pentru livrarea tuturor consumabilelor/pieselor consumabile/pieselor de schimb precum şi pentru manopera de service de la intervenţii (indiferent de numărul acestora) şi de la reviziile periodice.