Simplitatea redefinită.
Echipamente multifuncţionale special concepute pentru a vă simplifica munca.
ConnectKey este o platformă software prin intermediul căreia echipamentele multifuncţionale se adaptează la modul de lucru al unei companii.
Cu ConnectKey nu doar imprimaţi, scanaţi, copiaţi şi trimiteţi/primiţi faxuri,ci puteţi imprima din aproape orice loc datorită funcţiilor de imprimare mobilă. De asemenea, documentele pot fi scanate direct către platforme tip cloud precum Google Drive, Evernote şi Microsoft Office 365 pentru stocare şi colaborare.
Puteţi dezvolta şi integra aplicaţii simple pe echipamentul multifuncţional cu ajutorul unor instrumente uşor de folosit. Spre exemplu, o companie de asigurări medicale poate adăuga echipamentului o funcţie care să permită scanarea cererilor de rambursare direct în sistemul de plăţi intern, prin simpla apăsare a unui buton.
Specialiştii IT vor administra mai uşor echipamentele multifuncţionale ConnectKey şi facilita accesul angajaţilor la aplicaţii – chiar de la ecranul tactil al echipamentului. În plus, ConnectKey oferă o singură interfaţă cu utilizatorul, comună mai multor echipamente – pentru a fi mai uşor de folosit.
Nu în ultimul rând, echipamentele multifuncţionale ConnectKey beneficiază de soluţii McAfee şi Cisco pentru securizarea şi protejarea informaţiilor.
Echipamentele multifuncţionale ConnectKey se adaptează la modul de lucru – pe parcurs, virtual şi prin platforma tip cloud – fapt ce vă permite să vă concentraţi la ceea ce contează cu adevărat: bunul mers al companiei dumneavoastră.
Vizitaţi secţiunile pentru a descoperi câteva dintre cele mai importante opţiuni, net superioare funcţiilor standard de imprimare şi copiere.
Mai multe detalii aici