Serviciile de print se adresează acelor companii sau instituții în care timpul costă bani, în care eficiența cu care se execută sarcinile contează și în care fiecare rotiță trebuie să își facă treaba pentru a nu gripa angrenajul.
Serviciile de print înseamnă mai mult decât economii de costuri, ele vă vor ajuta să faceți și importante economii de timp, iar clienții nemulțumiți dispar din ecuaţie. Pentru ca toate acestea să se întîmple, furnizorul dumneavoastră de servicii de print trebuie să dispună de instrumentele și expertiza necesară.
Atunci când încercați să optimizați costurile sau când vă comandați consumabile pentru imprimante, preluați din sarcinile unui furnizor de servicii: de exemplu, trebuie să înlocuiți aceste consumabile, s-ar putea ca ele să nu fie ceea ce trebuie, iar a comanda trei tipuri diferite de toner pentru mărci diferite de imprimante este timp pierdut.
Nu ar fi mai simplu să apelați la un singur furnizor pentru toate aceste sarcini, și să transformați imprimarea într-un serviciu eficient și controlat?
Întrebările de urmărit aici sunt: este pregătit furnizorul să integreze soluţiile pe care le oferă în infrastructura IT existentă? Și ce poate face el pentru a vă îmbunătăți fluxul de documente?
un articol de Marius Iacob
Pentru Roxer, serviciile de print sunt o provocare, aceea de de a oferi clienților mai multe beneficii:
- Acces la tehnologie de ultimă oră, fără a necesita investiții semnificative
- Un control strict al costurilor
- Monitorizarea mediului de imprimare
- Reducerea cheltuielilor
O prezentare mai amănunţită, informaţii, cifre şi studii de caz pentru clienţii din România care au ales servicii de print, găsiţi pe site-ul Xerox România.