La 25 de ani de Xerox, Roxer a simţit nevoia unui refresh grafic şi a unui logo nou, modern,care să continue schimbările pe care le-am început în 2016, când ne-am propus să înţelegem mai bine şi să anticipăm nevoile clienţilor din piaţa de print. Clienţi tot mai informaţi, sofisticaţi, care caută valoarea adăugată şi o experienţă nouă în procesul de imprimare din companiile lor, dincolo de imprimantele şi multifuncţionalele livrate în cutii. Clienţi interesaţi să investească în soluţii inovatoare de tipărire.
Din vara aceasta, Roxer are o imagine nouă şi un slogan – “Print Smart”, care reprezintă ceea ce suntem în 2019: un partener inteligent, puternic şi consecvent al companiei Xerox, dedicat clienţilor care vor să inoveze. Noul logo – cu un design simplificat, adaptat unor vremuri “desenate” tot mai frumos de designeri fantastic de talentaţi, – înseamnă schimbare, dar în acelaşi timp consolidează legătura de un sfert de secol cu Xerox, în Transilvania, România.
Echipă proiect:
Luciana Soare – art director, graphic design.
Emil Moldovan – copyright, implementare.