Digitalizați și imprimați rapid documente din contul dvs.
În medie, agenții de vânzări petrec 64% din timpul lor cu sarcini care nu sunt legate de vânzări.* Dotându-vă echipa de vânzări cu imprimanta multifuncțională echipată cu tehologia Xerox® Connectkey® , veți petrece mai puțin timp documentând interacțiunile și mai mult timp încheind tranzacția.
Totul este la locul potrivit — într-un singur loc
Profitați de ajutorul acordat de Xerox pentru a vă gestiona mai bine programul aglomerat și a exploata în condiții optime sistemul dvs. de management al relațiilor cu clienții (CRM). Eliminați introducerea manuală a datelor, rămâneți organizat prin direcționarea documentelor către folderele corespunzătoare și transformați documentele pe hârtie în fișiere accesibile digital printr-o conexiune directă la Saleforce de pe MFP.
Controlați procesul de management al vânzărilor cu propriul asistent la locul de muncă
Nu mai căutați acele note de la clienți prin servietă și nu mai petreceți atât de mult timp gestionându-vă conturile în sistem. Acum este mai ușor ca niciodată să documentați fiecare interacțiune cu clienții, să capturați conținutul unui document pe hârtie și instrumentele de vânzări sau informațiile de acces stocate pentru întâlniri și prezentări.
Asistentul dvs. de la locul de muncă este gata și vă așteaptă
Simplificați fluxurile de lucru și regularizați procesele complexe în orice format de birou cu dispozitivele dotate cu tehnologia Xerox și aplicații pentru asistentul dvs. la locul de muncă. Ideal pentru echipele de profesioniști în vânzări din sectoarele tehnologiei, bancar, inginerie, juridic, servicii medicale și vânzări cu amănuntul.
Limbi suportate: English, Brazilian Portuguese, Catalan, Czech, Danish, Dutch, Finnish,French, German, Greek, Hungarian, Italian, Norwegian, Polish, Romanian, Russian, Spanish, Swedish, Turkish.