Am fost la evenimentul Xerox de la Londra and we’ve got news for you! Printingul se transformă spectaculos, odată cu cea mai importantă lansare de echipamente din istoria companiei

Xerox – cea mai mare si mai importanta lansare de echipamente destinate mediului de birou

În ultima saptamană a lunii aprilie, Xerox și-a lansat nouă gamă de echipamente destinate mediului de birou. Concomitent cu lansarea pentru partenerii din Statele Unite, Xerox a ales Londra pentru lansarea din Europa. Au fost prezenți peste 200 de parteneri autorizați din toată Europa, iar dintre cele două companii care au reprezentat România una a fost Roxer Grup – partenerul Xerox din Transilvania.

Este cea mai mare și mai importantă lansare de echipamente din istoria Xerox. Sunt 29 de imprimante și multifuncționale, toate funcționând pe baza tehnologiei ConnectKey, platformă software care transformă clasicele imprimante și echipamente multifuncționale în adevărati asistenți inteligenți, conectați la mediul de birou, care se adaptează la nevoile în schimbare ale afacerilor de azi.

Fluxurile de lucru personalizate, accesul ușor la cloud și funcţiile de securitate sunt azi cel putin la fel de importante precum specificaţiile tehnice ale echipamentelor. Fluxurile de date pot fi transmise cu ușurință de pe echipamente pe serviciile de stocare, cum ar fi Dropbox, Office 365 sau Google Drive, iar utilizatorii pot imprima wireless de pe orice dispozitiv mobil.

Tehnologia ConnectKey oferă un nivel ridicat de siguranță, protecție împotriva accesului neautorizat la echipamente, păstrează în siguranță informațiile confidențiale cu ajutorul funcțiilor de criptare și de suprascriere de date pe HDD și filtrează accesul la echipamente.

Noile echipamente fac parte din doua familii – Xerox VersaLink® și Xerox AltaLink® – ambele beneficiind de tehnologia ConnectKey. Gama VersaLink® este creată pentru grupurile de lucru mici și include 19 imprimante și echipamente multifuncționale. Seria AltaLink® include 10 echipamente multifuncționale proiectate pentru grupurile de lucru și volumele de imprimare mai mari. Cele 29 de produse au o interfață de utilizare modernă şi prietenoasă, accesată de pe un ecran tactil asemănător unei tablete. Aceasta poate fi personalizată pentru diverse medii de lucru și pentru preferințele utilizatorilor individuali, în acelasi timp oferind o experiență de utilizare unitară pentru întreg portofoliul de produse. Se oferă funcţii de creştere a productivităţii precum şi o gamă diversă de aplicaţii reunite în Xerox App Gallery. Fie că sunt gata de utilizările propuse de catre Xerox (ex: imprimare si scanare din Google Drive / Dropbox / OneDrive / Office 365, Xerox Easy Translator Service, @PrintByXerox) fie că sunt dezvoltate de către partenerii autorizaţi (ex: Ysoft, Optimidoc) aplicaţiile din Xerox App Gallery vin să eficientizeze, personalizeze şi simplifice munca din mediul de birou.â

În Romania, câteva echipamente sunt deja disponibile, însă cele mai multe se vor lansa începând cu luna mai a acestui an.

Echipa de vânzari Roxer Grup va stă la dispoziţie pentru orice detaliu legat de noua gamă de echipamente lansate de Xerox.

DAN MOLDOVAN, director comercial Roxer Grup