E important cum tipărim primele impresii. Despre ce sunt şi ce NU sunt serviciile de print

Primul contact oficial cu orice companie se face printr-un document tipărit. Fie că este o carte de vizită, o adresă sau o ofertă comercială, prima impresie contează – mai ales atunci când este una negativă. Probabil că din acest motiv ne sar imediat în ochi orice defecte ale documentelor tipărite.

La o vizită în birouri, descoperim și sursa acestor defecte din documente. În fiecare birou sau departament, întâlnim: imprimante, multifuncționale și copiatoare, iar Xerox este cel mai bun exemplu, desigur. Dar Xerox nu este doar compania care a inventat copiatorul. Pentru că investește mereu în inovație, Xerox se menține lider în serviciile de management al documentelor, iar partenerii săi sunt lideri în serviciile de print.

Chiar au documentele nevoie de management? Și… ce sunt serviciile de print? Acestea sunt întrebările la care vom încerca să răspundem pe blog sau prin newsletterul nostru – la care vă puteți abona în coloana din dreapta.

Astăzi, o scurtă introducere în serviciile de print, prin care vă puteți imagina biroul din altă perspectivă: mai ordonat, aerisit, informaţiile circulând cu eficiență, securizate şi controlate, iar documentele imprimate la costuri scăzute – şi toate acestea cu investiţii zero din partea dumneavoastră. O imagine ideală? Pentru cei care nu cunosc reversul ei, să vedem ce nu sunt serviciile de print și ce se întâmplă în lipsa lor:

Sunt firme în care echipamentele printează ce și cum vor: imprimantele consumă mult toner, iar copiatoarele strică hârtii. De ce se întamplă una ca asta? De regulă, pentru că echipamentele sunt depășite, iar în aceste companii sau instituții există pasionati de IT cărora le plac echipamentele second-hand, adică “trag” de imprimantele vechi până ce acestea îşi dau duhul.

Cum funcționează serviciile de print și care sunt firmele ce folosesc aceste servicii? Pe scurt, echipamentele printează, iar la serviciile de print apelează acele companii sau instituții în care timpul costă bani și fiecare își face treaba cu eficiență. Lucrurile ar trebui să arate cam aşa: furnizorul furnizează imprimante, multifuncţionale, consumabile și service, imprimanta printează documente, iar beneficiarul se ocupă liniştit de afacerea lui.

un articol de Marius Iacob